BOLdotCOM: De nadelen van on-line kopen DEEL2!

Wie dacht dat de misere gedaan was met Bol.Com heeft het vreselijk mis. De SOAP continues zullen we maar zeggen:

Heel leuk dat ik op 31 december de beste wensen kreeg per E-mail; zeker als je zit te wachten op een antwoord per mail en dat maar niet wil komen.

Eindelijk op 3 januari krijg ik bericht: een credit-factuur van het product (dat op 20 december is terug gestuurd) en een CADEAUBON in mijn persoonlijke account. Hiep hiep HOERA! Gelijk besteden en dezelfde Home Cinema Set bestellen on-line. Maar daar is de teleurstelling: De prijs van de Samsung is met (maar liefst) 50 euro verhoogt. Dan heb ik dus onvoldoende tegoed om het aan te schaffen.

Bellen:

Ik: Ik heb een Home Cinema Set besteld voor de kerst; die was kapot bij aankomst en daarom is die terug gestuurd voor een andere. Ik heb nog steeds geen andere maar wel een cadeaubon. De Set is echter inmiddels 50 euro duurder dus met die cadeaubon kan ik niet veel.

Bol.Com: Maar u heeft toch uw geld terug? Is dat niet voldoende?

Ik: NEE, IK WIL EEN HOME CINEMA SET!

Bol.Com: Momentje ……………………………………..

Bol.Com: U krijgt hierover zo snel mogelijk bericht PER E-MAIL. #!@%$##^&*

Later op de dag krijg ik een E-mailtje: als COULANCE doen we er een cadeaubon van 55 euro bij. Geweldig: direct on-line om het nogmaals te bestellen … vandaag vóór 22:30 besteld … morgen in huis … pompidompidom … klik … klik. Afwachten maar weer.

Ja, een E-mail met de bestelbevestiging: LEVERTIJD 5 TOT 10 WERKDAGEN …

#@%%$^$%@^^&%*&^()*&^*(&%(*&^(*^&%*&%^

En ja, je raad het al. Vandaag was de negende (doordeweekse) werkdag maar voor de 24/7 cultuur van Bol.Com was het alweer de 13e werkdag en ik heb nog altijd NIKS!

Weet je wat BOL, steek het in je H..!

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.